Khamis, 5 Julai 2012

Bila Nak Masuk nie..

Apa yang nak masuk nie, ... hehehe.. aku nak masuk kuarters la.. Kalau korang baca entri aku yang dulu kat sini

Tapi  tak dapat masuk lagi.. orang lama yang duduk tu masih belum habis pindah.. Resah jugak aku bila diaorang nie nak pindah.. Duit sewa bulan tujuh nie confirm dah masuk lam bil.. hehehe. Apa yang sangat aku risaukan nanti tertangguh-tangguh bsampai Ramadhan nanti... jawabnya lepas Raya la aku pindah.. Harap-harap takda masalah la nak masuk berek cepat nie... Untuk org lama ( kalau dia baca blog aku la ), make sure bil semua selesai yer, jangan ada yang tertunggak... hehehe

Tak sabo nak masuk rumah baru, trumah baru lagi besar dari rumah yang aku duk sekarang nie... Aku cuma nak uruskan pindah nie jer... Tapi lepas nie bahagian penyusunan dalam rumah isteri aku yang uruskan..Aku ni kalau jadi nie kurang berbakat dalam hiasan dalaman nie.. hehehe.. apapun aku akan sabar menunngu untuk masuk kuarters .... moga jumpa lagi ...

0 Komen:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...