Ahad, 15 Januari 2012

Apa Yang Israel Buat Dalam Blog Aku Nie


Salam semua, ini lah yang seseorang yang cukup terkenal dalam dunia ada cakap kat aku " kita jangan ingat tak ada orang datang blog kita " setiap apa yang kita tulis kenafikir jugak kesan dan akibatnya.. nak lagi bila kita cerita tentang peribadi seseorang tanpa bukti dan sumber yang tepat... Kena hat hati wo....

Tapi yang menjadi persoalan aku hari ini, apa pulak orang dari Israel nie buat kat blog aku?? nak cari apa... agensi perisikan mana nak cari maklumat nie... hahaha.. blog aku blog personal la... 2 pun semua dalam bahasa Melayu.. kalau nak tahu kena cari jurubahasa atau buka kamus la.. Untuk orang Israel, kita tiada hubungan Diplomatik yer... 

Ingat, kawan-kawan... renung-renungkan.....

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...