Ahad, 20 Mac 2011

Korban Cinta


Cinta tu perlukan pengorbanan.. Cinta yang bukan cinta abadi nie banyak menjerat adik-adik kita sekarang nie. Sedih betul la... dari tangkap gambar lucah dan MMS, ke video seks sampai buang anak macam buang sampah... ngaper la jadi macam nie.. Paling kecewa... MELAYU satu bangsa denagan aku. Dan sangat sedih ISLAM... satu agama dengan aku..

Pengorbanan yang dilakukan bukan sesuatu yang membanggakan buat aku. Jangan salahkan luahan hati aku ini. Anggap ini sebagai pesanan untuk adik-adik semua. Jangan kata kubur lain-lain yer...Persoalan ini tak patut timbul.....  KUBUR  anda yang sangat panas dan penuh dengan keseksaan atas perbuatan kamu di dunia boleh membuatkan kubur manusia di kiri kanan kamu akan terasa kesannya.

Aku nak ingatkan supaya kamu tak heret aku bersama ke neraka atas alasan aku tak pernah nasihat kamu. Tak pernah pesan kat kamu.  Syaitan, Jin, Iblis bertepuk tangan atas kejayaannya menyesatkan anak cucu adam. Masih tak meningggalkan kesan???

Sayang dan cintailah diri sendiri yer adik-adik..  Cinta yang hakiki adalah CINTA kepada tuhan yang satu ALLAH SWT

CINTA kepada ALLAH
CINTA kepada RASUL
CINTA kepada IBUBAPA
CINTA kepada DIRI SENDIRI
CINTA kepada UMAT
CINTA kepada KECEMERLANGAN

Firman Allah
“Jangan kamu campakkan diri kamu ke dalam kebinasaan”
(Surah al-Baqarah, ayat 195).

7 ulasan:

  1. btol tu..serius xlalu tgok gmbr gni...cinta ape mcm tu.?? buta btol ke deme ni..

    BalasPadam
  2. org yg buat ni mungkin tak fikir panjang..

    BalasPadam
  3. pling benci dgn "kubur lain2". budak2 sekrg xthu ke yg tanah kubur tu tanah wakaf? semua berkongsi tanah yg sma

    BalasPadam
  4. Apa nak jadi budak2 zaman skrang...

    BalasPadam
  5. cinta yang meruntuhkan...ciptaan manusia lalai...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...