Sabtu, 26 Februari 2011

Review Sahabat Blogger Fadillah | SHAHAZRIN.COM

My Photo

norfadillah roslan

Gender: Female
Astrological Sign: Taurus
Location: Batu Pahat : Johor


Assalamualaikum semua. kembali bersiaran memberi sedikit ulasan blog sahabat-sahabat blogger yang menawarkan diri untuk diulas. Bagi meraka yang berminat untuk blognya diulas secara simple dan megikut cara aku, Boleh tinggalkan Url.. dan buat la sedikit entri kalau boleh.. Kalau boleh la yer..ok, meh kita tengok blog adik manis nie.... 


Tentang Blog Norfadillah Roslan



Blog yang disable right clik menyukarkan sedikit usaha aku untuk copy gambar header dia. Tapi takpa aku boleh jugak ambil..hahaha
Dari penelitian aku yang kurang teliti ni, aku nampak entri yang di post tu tak sama dengan sidebar dia. Sidebar sebelah kanan tu panjang kebawah.. Mungkin boleh tambah satu lagi post menjadi dua atau lebih. Tapi kalau nak elakkan page jadi lagi berat biarlah satu.. dan itulah sebab kenapa orang pakai "read more" jika entri kita panjang dan buat blog kita tak seimbang dengan sidebar..Apapun follower Fadillah dah 89.. meh la tambah jadi rakan lagi.. Bila rakan bertambah, makin semangatlah kita nak berblog.. trafik pun ada..Meh terjah blog Fadillah 

note: lepas ni ady
This entry was posted in

0 Komen:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...