Selasa, 22 Februari 2011

Projek Review 28 Blog Weiyda Waffa | SHAHAZRIN.COM ===> 2 lagi....

My Photo

Memperkenalkan Projek Review Blogger yang ke 28.. tinggal dua lagi nak di habiskan. Ada du a lagi kekosongan..Selepas 30 rehat dulu..dan mungkin akan bersambung selepas nie..
Meh tengok profile blogger nie..

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥


On Blogger since December 2010

Mari kita tengok blog awek nie.


(◕‿◕✿)MUMMY LOVERS(◕‿◕✿)©


Wah!!! mesti pandai nie...
cantik blog nie.. tapi pernah taktuan blog timbang berat blog nie, mungkin ada pembaca  tak berapa senang dengan "  widget2 yang falling down tu " memang cantik... tapi terpulang la pada tuan punya blog..
follower 185.... tapi ramai dah masuk blog awek nie...
tapi tajuk entry review katblog dia mcm nie
SAYA MAHU DI REVIEW - SHAZRIN.COM " 
nama aku salah la.....hehehe..takpa aku review jugak..
meh terjah





This entry was posted in

2 ulasan:

  1. opsss!!! typing error yerr!~~ sorry bro!! hehehee..nanti saya tukar balik yerpp..neway...thanks sbb review blog saya yg cinonet tuh...

    urmmm..pasal yang musim luruh tu de gak org komen tp malas lagi lol nak godek2...nanti de masa i kasik buang k...

    neway..thankx a lot!!~~ muahahaha

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...