Rabu, 22 Disember 2010

Pengistiharan

Salam semua, dengan ini aku mengistiharkan aku x sihat. aku x pasti yang aku sakit dan demam kenapa. Esok Insyallah aku akan ke klinik.

Apa yang aku risaukan ipa kali ke klinik ialah keputusan ujian darah dari doktor. Bukan denggi la... kencing manis dan darah tinggi.. Al maklum la aku nie x da pantang larang bila jumpa makan.

Aku rasa tak boleh nak terima kenyataan yang aku nie berpenyakit dan terpaksa bergantung hidup dengan ubat. Huh penat nak makan ubat tu. Aku tengok orang sakit kencing manis ngan darah tinggi sebeban ubat dia. Harap-harap takda la penyakit merbahaya..... Insya Allah...

2 ulasan:

  1. Insyaallah selamat bro

    http://sisiberbeza.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Kakchik doakan adik sehat ye.InsyaAllah takda apa2. Lgpun, sakit itu penghapusan dosa dik, agar kita lebih 'ringan' bila pulang ke sana nanti. so, jgn sedih dn rasa malang bila kita sakit.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...