Khamis, 21 Oktober 2010

Aku Tau La....

aku tau la....

aku tau la aku nie pakai kereta antik yang dilahirkan pada tahun 1983... tapi janganlah marah aku bila aku berhenti kat persimpangan, takkan nak terus keluar kang kene langgar macam la orang belakang aku tu nak bayar kalau kete aku bercalar..heheheh....

Tapi alhamdulillah aku berjaya kontrol kemarahan dan mematuhi etika ketika memandu dijalan raya.
Orang belakang aku tu pakai kete waja jer.... tu pun macam nak belagak jer... ker sebab dia keluar dari Taman yang di kelilingi pagar dan ada security di Kinrara ????

Mungkin dia nak cepat kot... takpa r... dia terus potong kete antik aku kat persimpangan tu.. bahaya tul...  Semoga kete waja tu selamat tiba ke destinasinya

0 Komen:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...